pátek 30. května 2008

Zachraňte diváka

jsem odsouzena k dlouhému a útrpnému strádání v pátek u televize. Televize není špatná. Kolik dní sem se na ní těšila a ona mne zklamala. Chtěla sem se trochu prospat abych byla čerstvá na nějaký pěkný "béčkový" noční film na některém z našich komerčních kanálů, ale koukám, že všude dávají samé důležité a neoddechové pořady... jen tak pro pořádek pokud přepnu v pátek večer v jedenáct na novu, nechci vidět jak tam němec rve američanovi dýku do hrudníku... nechci k tomu slyšet všechny doprovodné zvuky a střílení a chroptění a pískání děravé plíce.. prostě fuj. Jsem věčná pacifistka, proto se mi nikdy nelíbily válečné dokumenty (ale uznávám, že jde o popsání skutečnosti, která byla, jde o něco, z čeho by se měli lidé poučit), ale proč se točí válečné filmy? Nechápu, jak se v tom může nějdo ještě takhle vyžívat... a to snad mi neříkejte že nakonec ten Tom Hanks umře... no fakt fuj. Doufám, že to aspoň zejtra ve Forestovi přežije.

Žádné komentáře: