úterý 3. listopadu 2009

v patách s chřipkou

Kdykoli mi jde o nějakou náročnou zkoušku, zápočet, společenskou událost nebo prostě jenom o něco, kde nesmím chybět - skolí mě nějaké bolení. Když už jsem překonala silný hexenšus, s nímž na zádech jsem byla nucena vydat se na státnice, dále přijímací zkoušky do našeho navazujícího ústavu s tímtéž pokouší se o mne v sedmém týdnu školy chřipka. Bydlíme tu trochu odříznutě, tak jsme jednou zmoklí seděli hodinu a půl na přednášce a než jsem se stihla převléct do suchýho, už mě měla. Začala jsem kýchat, krk se mi stáhl a druhý den (včera) jsem pocítila ono známé pálení v krku. V noci jsem stihla naspat jenom asi pět hodin, nebot jsem se pořád budila a to mám zítra dva poměrně důležitý testy. Kdybych se aspoň v noci mohla učit, ale to jsem se snažila neudusit. Takže teď mě bolí celé tělo, chce se mi spát, musim se učit a má přijet aspoň na otočku Honza... No nebudu to přemáhat, jdu spát. Zítra to nějak dopadne. Musí

Žádné komentáře: