pondělí 23. srpna 2010

velké životní změny

Už jsem celou věčnost nenapsala nic na blog. Je to jednak proto, že jsem spáchala internetovou sebevraždu - zrušila jsem facebook- tudíž procházím odvykací léčbou závislosti na publikování svých intimností.Druhak proto, že nikdy nevím jak se zápisem začít. Tak začněme trochou bilancování.

Od doby kdy jsem začala psát se mnohé změnilo. Nastoupila jsem na vysokou, našla si životního partnera, absolvovala vysokou, chytila kytici na svatbě, zase jsem se dostala na vysokou a teď jsem krůček od toho aby mě z ní zase vyhodili. V pátek dělám dost rozhodující zápočet a hned v pondělí potom zkoušku - pro přehlednost z jinýho předmětu. Jo, nechala jsem si dva hříšky na konec prázdnin, ale jinak to nešlo. Už jsem vyslechla spoustu řečí o tom, že jenom lajdáci si nechávají zkoušky na konec prázdnin, že pokud tu školu budu muset prodloužit, tak že o tom ať ani neuvažuju. Takže se teď učím. I když ne pořád. Teď zrovna jsem se namalovala, oblíkla tak abych byla neodolatelná a učesala si své čerstvě nabyté rusé vlasy. A čekám na miláčka, až mne přijde od toho učení rozptýlit. Chěla jsem vyrazit ven na procházku, ale venku budou do té doby padat trakaře.

Tenhle příspěvek píšu už třetí den. Ještě jsem ho nepublikovala. Po takové době je to těžky zmáčknout to tlačítko "publikovat příspěvek". Ale tak to asi zkusim. Publikuju to. Jo, mám na to! zuzno, ty na to máš! zmáčkni to! tak šup! tak jo... publikovat

1 komentář:

J-Lo řekl(a)...

No Facebook? Congratulations!

Já sice zrovna zakládám stránku na FB firmě, ale všech soukromejch majitelů stránek tam lituju a sám neodolám, protože naštěstí není čemu, pro člověka jako já by byla sebevražda se tam přihlásit:)