pondělí 21. února 2011

sladkých pětadvacet


S kamarádem googlem jsem zjišťovala, čeho všehno je "pětadvacet".
Takže například velmi zajímavým shledávám, že v den mého čtyřiadvacátého svátku, tedy 11.8.2010, server idnes.cz vydal článek o tom, že pětadvacet tisíc Čechů nesmí volit. Zajímavé, nicméně, já zatím volit smím, i když jsem stále přesně nepochopila, jak tohoto práva správně využít. To už bych dnes asi vědět měla.

Také zajímavá zpráva je o tom, že když miss Doležalová slavila své pětadvacátiny, dostala symbolicky pětadvacet na zadek. To jde taky dost mimo mě. Poslední (zatím) facku jsem dostala vloni a doteď štípe.

S pousmáním jsem si přečetla také, že v průběhu jednoho dne provozuje kybersex až pětadvacet milionů lidí po celém světě. Nic proti sexu po telefonu a internetu, ale na klasiku stejně nic nemá. (BTW.: žena prý snáze odpustí jednorázovou fyzickou nevěru, než dlouhodobou platonickou lásku - pche! já prostě ani jedno, asi nejsem správná průměrná žena)

Také to, že nové sídlo NATO v Bruselu by mělo stát v přepočtu na naše až pětadvacet miliard. Mě do toho nic není, ale mám pocit, že je čirým nerozumem stavět stále nové budovy. Mnoho z nás si přeje postavit pro svou rodinu dům. Nový dům. Stejně tak i já a můj pětadvacetiletý Geoffrey de Peyrac máme podobný sen. Ale kdo pak bude bydlet v těch starých a již postavených domech až jejich původní majitelé odejdou?

Nesmírně zajímavou se jeví zpráva, že nějaká Tereza přišla v proměně o pětadvacet centimetrů vlasů. Prý jí to neskutečně oživilo vlasy. Že bych se také nechala ostříhat a byla oživena?

Mimojiné i Fanánek se Sestrama oslavil pětadvacetiny a označili se za soubor kreténů. Moc pěkné označení.

A sportovec roku 2010 Jarda Jágr se cítí na pětadvacet! Až mi bude osmatřicet (jako Jardovi), budu utahaná máma od dvou dětí a mou hlavní zábavou bude navařit mužíčkovi něco bez zeleniny, odvézt děti do školy a zase je přivézt, vyprat, vyžehlit, uklidit a abych nezapomněla to, kvůli čemu jsem šest let studovala vysokou školu, budu se potit abych alespoň nejbližším přátelům splácala dohromady daňová přiznání.

Dneska je mi pětadvacet.

4 komentáře:

Jiří řekl(a)...

Zuzno, bravo!!
Krásný článek na úterní ráno!!

zuzna řekl(a)...

pochvaly od tebe si maximálně cením. díky!

J-Lo řekl(a)...

Tak si překontroluj, zda jsi už skutečně dospělá: http://svjet.sweb.cz/dospelost.html :-)
Blahopřeju;)

zuzna řekl(a)...

nejsééém!!! ještě stále nejsem dospělá! Piju gin s tonikem, poslouchám Beatles a mám svou retro éru. Asi mě bude ráno bolet hlava:)
Mimochodem "pařba s holkama" se odehrává na koleji, povídáme si o vaření, o klukách a o dětech:-D