čtvrtek 25. října 2007

jsem přezpříliš spolehlivá? jak se tomu řiká? je to přídavný jméno a má to naznačovat, že jsem hlupě a slepě zaměřená na to co se mi řekne... urputná možná... a to je prej chyba.. zvlášt v dnešnim světě. Jo, kdyby mi to řekl kamarád jako lichotkua vlastně degradaci dnešního světa.. tak to vezmu a budu ráda a povznešená, ale on mi to řekl jako výtku a jako to, co mu na mě vadí. sakra! kde sou ty hodnoty kurva! ty vyšší cíle, vyšší principy. No a pak podle téhle mojí hloupé vlastnosti zuzna zase přileze za jinejma klukama a zeptá se jich, jestli tu pomac fakt potřebujou a kde si to vyberou. je to asi taky ponižující, ale já nechci vypadat jako ten hloupej blbec, ale zase chci se spolehat na to co lidi říkají, chci jim věřit... Neva. Doufám, že se z toho krapet poučim a bude to lepší. zatim se mějte. vaše upřímná a urputná zuzna

Žádné komentáře: