úterý 30. října 2007

Matematika

frajerka Zuzna včera pochopila proč je potřeba milovat matematiku... Ono je totiž všechno spojené se vším a tak její láska k matematice, včera tím neviditelným slovním tunelem přešla na Honzu a v něm se zkoncentrovala do té formy, že jí musel asi trochu upustit a upustil jí ve formě jedné malé pusy k Zuzně. Jestli teď píšu "malé", tak včera to pro mě byla ta nejosudovější pusa v životě, všechno bylo tak skvělý a ... no znáte to. A jestli neznáte tohle, tak znáte aspoň mě a víte kam bych s tim psanim asi došla. Dokonce jsem si i chvilku myslela, že se mi to nějak zdálo, ale když odešel, tak holky najednou přilítly a s vykulenejma očima a otevřenejma pusama se mě ptaly "co to mělo bejt? co to jako bylo?!"... dělala jsem jako že vůbec netušim o čem to jako je řeč, ale ta pusa na tváři pořád hřála a měla jsem ten přiblblej výraz jako lidičky z městečka Grindahjurdafjurda, tak jsem nakonec ze sebe pubertálně vyklopila, že jsem to taky nečekala a asi tři minuty jsme si o tom povídaly (puberta hadr) .... aby si domýšlivý čtenář nedomýšlel, že to byla pusa z lásky, tak to teda nebyla! byla to pusa z čiré matematické radosti nad správným výsledkem během složitého postupu plného mnoha možných numerických chyb

Žádné komentáře: