úterý 22. ledna 2008

Chi... chichi... zuzna se opila... prvně.... a to jako že dost. A má prostě snahu něco napsat... Zvracet se jí nechce, a snaží se uposlechnout všechny rady které se týkaly alkoholu co kdy slyšela...pít, hodně vody... jít spát.. půjdu... už se těším, jen kdyby mi všechno nepřišlo tak strašně vtipný:) směju se všemu... i když se mi endu směje, tak se tomu směju, zase....:) Nejsem schopná si sundat ten štastněj výraz... bože, proberte mě někdo! nejde to . Půjdu a svalim se do pelechua tam prospim celou tu krásnou a dlouhou noc. koupnu se asi až zejtra protože by mě to moc vytrhlo z téhle bohovské nálady. Teda zejtra... dneska vlastně a přitom se budu mooooc učit ael to zvládnu, zvládla jsem blbější věci. dneska musim skončit nebo bych psala samý kokotiny. Skobrou alkohole! ty mé drahé vínečko!

Žádné komentáře: