pondělí 10. března 2008

nováček do pošukova

v posledních dnech nemám moc času sama na sebe a na to, co bych sama chtěla dělat. pořád škola, pořád dokola... Proto jsem se rozhodla, že do toho všeho chaosu začnu hledat toho životního partnera. Naneštěstí přez internet. To nebyla moc šťastná volba, protože se mi začali ozývat samí sexuálně nevybouření. Po dostatečném protřídění úchylů, jsem náhodně vybrala jednoho, se kterým udržuji korespondenční vztah. Píšeme si o tom kde se sejdem, jak se máme, co děláme a tak... Pokud by náš "vztah" měl vznikat na těchto plkách, v pořádku, ale on se mě najednou po velmi krátkém psaní začal vyptávat na sexuální praktiky... to je na mě moc. Náš "vztah" by měl začít na kamarádství a ne že spolu rovnou vlítnem do pelechu. Jinak neni špatnej, ale tohle mě trochu odradilo... Jinak ho jen tak neodkopnu, ale asi ho usměrnim.

Ps.: sorry kobro, ani nevim, kam se poděla má pevná vůle přestat myslet na chlapy a žít jen sama pro sebe.

Žádné komentáře: