čtvrtek 28. února 2008

Váha

Jestli mě někdo chcete konejšit, že jsem krásná, chytrá a vtipná a že kolik holek má mezi svými přáteli tolik kluků... Jsem pro. V některých chvílích to ráda slyším, ale hlavně nepokračujte svůj monolog slovy "jediný co jim snad může vadit je tvoje váha". V tu chvíli se mi hrnou slzy do očí a začínám vidět rudě. Jo, chápu, že pro holky jsem třeba hezká, přirozená a atraktivní, ale já sem kurva heterosexuál!!! Proto tohle chci slyšet od kluka bez dodatečného "ale".
Tato situace nastala právě ve Skleníku, kde moje vedlebydlící vykecávala díru do hlavy klukovi, co se mi líbí... v pohodě, jen jsem byla přebytečná... pátý kolo u vozu, jednadvácátá dvacetina... prostě k ničemu. Bloudila jsem a v tom jinou holku nenapadlo, než spustit o tom jak je s tim svym nespokojená atd. To zase spustilo vlnu toho, že každej někoho má atd. Pokračovalo to až k tomu výše popsanému. Po anglicku jsem je opustila a šla se z toho vyplakat sem. Nevím jestli mě hledají, snad ne. Proto prosím slovo váha, hmotnost, nebo síla vůbec nepoužívejte v rozhovoru se mnou.děkuju vaše zuzna

Žádné komentáře: