neděle 5. října 2008

Konstruktivně strávené čtvrteční dopoledne

I přesto že nejsem žáná kikina, mám ráda hezky upravený zevnějšek. Proto, když se v zoufalé chvilce spolubydla rozhodla jít na nehty, šla sem ráda s ní... Nezažila jsem krásnější dopoledne. Stříhání nehtů, pilování a pak několik vrstev kdovíčeho... bylo to úžasný.. Obsluhoval mne vietnamec přibližně v mém věku, byl něžný a měl krásné oči (víc vidět nebylo, měl roušku). Když už jsem měla drápky jako ze žurnálu, přišlo zdobení francouzskou manikůrou (v tu chvíli si roušku sundal a když jsem mu podala ruku, měl jí tak blízko obličeje, že jsem na ní přímo cítila jeho dech). Několikateré zapékání a pak ... masáž voňavým krémem... blaho... no za 250,- neberte to. Tomu říkám marketing mít v univerzitním městě slevu na nehty pro studentky 50%. Jsou to šikulové.

Žádné komentáře: