středa 17. září 2008

Posledních 20 minut prázdnin

Uteklo to jako voda (zaplaťpámbu) a mě zbejvá posledních 20 minut sladkého nicnedělání u internetu. Až skončí Přátelé, musím být osprchovaná, oblečená a připravená na dopolední maraton obíhání města, který mi připravil děda, abych se před odjezdem do Plzně nenudila. Do Plzně musím jet vlastně na brigádu... Budu dva dny mrznout na Dnech vědy a techniky u stánku, kde budu prezentovat mojí nejmíň oblíbenou katedru z celý naší univerzity. Nějak sem se asi zalíbila při výběrovym řízení o kterým sem ani nevěděla:) Bude mi zima, budu mít hlad, speciální univerzitní tričko, visačku a předepsaný úsměv od ucha k uchu. Tak snad někoho naverbujem:) Dále jsem konečně vyřešila odvoz první dávky věcí na kolej. Ten první týden na koleji je asi nejnáročnější na věci. NUTNĚ potřebujete: ručníky, trička, kalhoty, konev na čaj, reprobedny se subwoofrem, notebook!!! (a ten bych opravdu zdůraznila), přehoz na postel, hrnec, hrnek, talíře, příbory a snad nějaký to učení do základů:) Nebylo snadné zorganizovat, odvoz všech těchhle krámů na jedno místo tak, abych je nemusela táhnout sama přes Plzeň. Ale projevila jsem se jako schopný manažer, protože jsem to nejen zoragnizovala, ale i zabalila!!! No a teď skončili Přátelé a já nejsem ani osprchovaná, ani oblečená. Což znamená, že jsem ve skluzu. Tož pac a pusu. Zuzna

Žádné komentáře: