neděle 7. prosince 2008

Ospalé nedělní odpoledne

Konečně se nemusím učit. Máme totiž po hlavní zkoušce semestru (po již zmíněných státnicích), po prezentaci individuální seminární práce (za kterou jsem jak doufám získala dost bodů) a ted mě čeká jen prezentace skupinová (tedy jednodušší - pokud se nám podaří napsat seminárku) a letošní jediná zkouška (která by měla být snad jednoduchá). Toť ke zhodnocení mých školních výsledků. Proto teď v neděli sedím u počítače, říkám si, že bych měla napsat nějaký článek na samíka, ale nevím zaprvé o čem.. a za druhé se mi fakt nechce. Nemám ani inspiraci, ani informace, které bych mohla použít. Nevím o čem jsem přemýšlela, když jsem brala "místo" redaktorky! Pravděpodobně o slávě až za hrob. Ha ha ha. Jsem akorát všem pro zlost, protože půlka lidí, kteří mé "články" čtou, se jim směje a druhá jimi pohrdá. Ani se jim nedivím, sama bych to nečetla.
Tak jsem si přitáhla notebook do obýváku, kde trávím mé ospalé nedělní odpoledne. Stejně jako jsem trávila ospalý sobotní celý den a budu trávit ještě ospalých pět dní. To je můj plán. V minulých týdnech jsem víkendy už od pátku trávila na báječných procházkách. Teď je první můj víkend, kdy nemám příděl vlídných teplých rukou. I když těch víkendů bylo v mých předchozích 22 letech moc, tak na tenhle standart si člověk rychle zvykne... Tak tím končím. Naznačila jsem toho dost. A víc uz se píše pouze do deníčků :)

Žádné komentáře: