úterý 25. září 2007

z jednoho hodně black blogu - reakce, komentář

hele chtěla bych požádat autorku tohoto blogu jestli nechce abych ti psala moje erotické zážitky ze života, no tak abych řekl apravdu někdo mi řiká že někdy vypadam trochu jak barbie ale někdy chodim v černym, ale chodim na různý akcičky, metal, rock a tak, a mam strašně prdlí nápady jednou mě to tak nasralo že mi kámoška řekl aže vypadam jak barbie tak sem se schválne provokativně na jednu mega akci oblíkla fakt jak barbie no kluci na mě skákali a prdel to byla až teda na ty nadávky, no nevim jestli bych do toho šla znova, ale sexuální hrátky ve městě a na pařbách sou na denim pořádku a některý sou i s pořádnejma trapasama, hele fakt napiš myslim že by ti to mohlo jen na blogu pomoct protože já bych ti to napsala a ty by si to jen skopčila tak by ti to moc času nezabralo, tak napiš na mail i když ne Patty001@seznam.cz, Čus a ozvi se

Žádné komentáře: