středa 19. prosince 2007

už skoro

ano, někdy také mívám pocit, že se všchno děje tak, jak nechci. Také je mé prádlo moc zmačkané a milovaný moc roztržitý. Zrovna dneska už jsem byla malý krůček od pravdy ... Od toho hloupého vyjevení se mu. Šla jsem ho vyprovodit, jako v těch amerických filmech za dveře a pak mu při loučení řekla "počkej!". Nechtěla jsem aby odešel, ale najednou se mi v hlavě promítla téměř shodná situace s jedním mistrem vloni... taky kamarádi a pak se to provalilo a bylo po všem. Bylo po kamarádství a nastalo období vzácného stranění se. Proto, když se mi dneska promítla tahle scéna před očima, zazmatkovala jsem a řekla jen "to bychom dneska nedořešili" . Hloupá zuzno, mohla jsi to mít za sebou a vědět na čem jsi... zuzno! on vypadal, že jeví zájem o to co chci říct a já neřekla nic... asi dávám přednost kamarádství před jednou vynucenou pusou... Pro následujících 14 dní vám chci popřát Veselýho kapra a šťastnej salát jako jsme to vždy přály s mými nejlepšími kamarádkami. Díky holky. Těším se na vánoční prázdniny.

Žádné komentáře: