pátek 25. dubna 2008

102 zvířata v Chomutově

Premiéra skvělých Sto zvířat v Chomutově byla naprosto nepopsatelná! Zapadla do mého již od rána perfektního "dne na pytel", který se přesně ve čtyři hodiny odpoledne změnil v den D, na nejž budu vzpomínat zase pár týdnů. Přesně ve čtyři jsem potkala po téměř roce Jardu z lesoparku, který mi nabídl, ba mě o to přímo prosil, abych zase nastoupila (evidenně se mu nedoneslo, že stejně zítra nastupuju).Dohodli jsme se, že si o tom v neděli ještě promluvíme:) už to mě potěšilo v ponurém dni, protože mě najednou někdo potřeboval. Plná tohoto dojmu, jsem odběhla na koncert Sto zvířat (mám s tím skloňováním ještě trochu problémy - říká se koncert Sto zvířat, nebo Sta zvířat?), kde jsem se vyřádila dosytosti jako už dlouho ne. Tancovala sem, skákala, blázníla, křičela,... dokonce jsem i odložila mojí oblíbenou zelenkavou bundičku pod níž jsem měla jen tílko za krk ze kterýho mi koukaj celý velký záda a pařila tam v něm... Prostě zábrany fuč, skvělá hudba, báječný lidi, kámoška po boku, no prostě vodvaz. Po dvojím roztleskání koncík stejně skončil (jednou to přijít muselo) a v tom prázdnícím se sále nestál nikdo jinej, než "etnoKarel" z lesoparku! Taky muj oblíbenej kolega:) tak jsem s nim pokecala a dohodli sme se, že se uvidíme ještě. Prostě peckovej večír. jedno pivko v útulnym nonstopu (to je dost divný slovní spojení) završilo pohodu večera:) Prostě super!

Žádné komentáře: