úterý 15. dubna 2008

Anorexie

Asi už jsem se o tom kdysi zmiňovala, ale trápí mě to teď snad víc než dřív. Kamárád má značnou podváhu. Nevím kolik přesně váží, ale od pohledu vidím, že není v pořádku. Dokonce se mi přiznal, že před několika měsíci se vysekal z jisté formy mentální anorexie. Nemá pocit, že je "tlustý", nebo že není atraktivní (to jsou vštšinou motivy u holčičí formy), u něj to předtím bylo způsobeno stresem a snad "strachem z dospívání" (diagnóza psychiatra). Ale teď je v klidu a má dobrý zázemí a mám pocit, že zase nebezpečně hubne. Chtěla bych mu pomoct, mám ho ráda a nechci koukat na to jak se ubíjí. Jenom nevim jak já mu můžu pomoct s hlídáním váhy, když sama mam s přijmem potravy (dost odlišnej) problém. Toť vše. Mám toho ohledně tohohle kamaráda ještě moc na srdci, ale už nemůžu víc psát. Nevím, jak už dál vyjadřovat moje obavy, můj strach, že jednou skolabuje... Jestli má někdo nápad, jak bych mu mohla pomoct, přijmu všechny rady. Díky zuzna

Žádné komentáře: