pátek 14. listopadu 2008

Opět jedna dlouhá a divná noc

Šla jsem spát v půl druhé a opravdu se mi chtělo spát. Jenže poté, co jsem se ve čtyři probudila přesně napříč postelí, začala jsem se převalovat. Zážitků z večera bylo dost, bylo na co myslet (chápavý a pravidelný čtenář pochopí - došlo už i na mačkání ruky:)), tak jsem se pokusila ještě párkrát usnout, ale většinou ne na déle než půl hodiny. V pět mě to přestalo bavit a řekla jsem si, že trochu uklidím a dověsím prádlo a prostě dohoním ztracený čas. Nejdřív jsem uklidila mojí noru (převlíkla postel, posbírala svršky, složila gauč, složila učení a udělala jsem z mýho pokojíčku zase místo, kde se dá spát), pak jsem se přesunula do obýváku, kde jsem udělala téměř to samé, pak do koupelny, kde jsem dokonce i vydrbala vanu, umyvadla, záchod, vyměnila ručníky a toaletní papír a dověsila prádlo z pračky... Ted sedím v obýváku, venku svítá, já koukám uz asi po pátý na Mamma Mia! a nechce se mi spát.
Jinak kdo mne zná, tak dobře ví, že bych dobrovolně neuklízela, ale dneska to bylo nutné. Musela jsem totiž odmítnout návštěvu z důvodu neuklizeného hnízda. Což jsem nikdy neudělala! Každej kdo přišel si musel zvyknout na to jak to u nás doma vypadá, ale tentokrát jsem věděla, že by to našemu začínajícímu kamarádskému vztahu asi jenom ublížilo. Tak jsem slíbila, že ho pozvu dál příště:) a teď už můžu:) tak zatím dobrou (zatim tak maximálně "chuť" protože "noc" už se přát nedá)

Žádné komentáře: