neděle 9. listopadu 2008

střízlivý zápis

Po tolika dnech mám ted poslední volnou chvilku, kdy jsem utekla spolubydle a tudíž svému špatnému svědomí od učení. Stalo se toho teď hodně a hodně se toho stane v nejbližších dnech, ale to hlavní by měly být asi ekonomické státnice, které se ve středu nezadržitelně blíží. Strach-mám, učit se-nechci (ale musím!!!), náladu-nemám, myšlenky na cokoliv jiného-mám... Navíc už mám naplánovaných tolik věcí, které musím udělat hned ve čtvrtek (až vystřízlivím), že ani pak nebudu vědět kam dřív skočit (zřejmě ale opět po učebnici ekonomie, protože opravný termín je hned za měsíc)... Do toho se mi zase bouří hormony a já mám pocit, že je načase najít si "pana Pravého". Jeden báječný aspirant na tuto pozici by tu byl, dokonce už tu o něm padla i zmínka, ale opravdu začít randit měsíc před státnicemi a první pusu dostat tři dny před nima, opravdu není to pravý pro povzbuzení mozkový aktivity. Nablblej výraz se vrací každou půlstránku... zamyslet se nemůžu, je to se mnou pořád horší a horší...
Tak mi držte palce prosím

Žádné komentáře: