pátek 21. listopadu 2008

všechno se kadí

Celý naše slavný Samíkování se povedlo! bylo to krásný, bylo to osobní, bylo to vřelý! Bylo to o překonávání překážek, bylo to o problémech, ale nakonec to bylo krásný! A pak se začaly věci hnojit. Psala jsem články na jeden studentskej server jako jediná. Asi dva měsíce sama. Nikoho to netrápilo, nikoho to nezajímalo. Až včera jsem se dozvěděla, že vedení školy se zdá, že server upadá a tak mu vedení našlo nové pisatele. Já jako redaktorka jsem se to dozvěděla až jako poslední od jednoho z nich. Pak jsem dostala od nich jako od nových šéfů první úkol, abych je uvedla. Plná nasrání jsem napsala poměrně výstižný článek, který se jim samozřejmě nelíbil. Tak si ho přepsali. Hmmm, super. Tak si to měli rovnou napsat sami. Ach jo. Navíc jsem nejaká přejetá, proto se mi nedaří ani v "mačkání rukou". To je ale hloupá zima.

Žádné komentáře: